تبلیغات

عکس های نازنین بنیادی در مراسم انتخاب بازیگران زن 2014

عکس های نازنین بنیادی در مراسم انتخاب بازیگران زن 2014

\"عکس

نازنین بنیادی (به انگلیسی: Nazanin Boniadi) از هنرپیشگان جوان ایرانی است. وی هم در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا فعال است.

آنچه که در ادامه می‌آید نازنین بنیادی را در مراسم انتخاب بهترین بازیگران زن تلویزیون سال ۲۰۱۴ است.

نازنین بنیادی متولد تهران است، والدین نازنین در بیستمین روز بعد از تولدش او را از ایران خارج کردند. او تا ۱۹ سالگی ساکن لندن بود و سپس به لس آنجلس آمریکا نقل مکان کرد.

\"عکس

\"عکس

\"عکس

نازنین بنیادی از یک مدرسه خصوصی در لندن فارغ التحصیل شد. وی دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیست شناسی است. وی تحقیقاتی هم در مورد سرطان داشته‌است که او را صاحب جایزه چانگ پی چون دانشجوی دوره لیسانس کرد

نازنین بنیادی همچنین در سن کم زمانی که در انگلستان بوده‌است در تلویزیون بخش کودکان ایفای نقش کرده‌است. او خود در این مورد در مصاحبه‌ای با بی بی سی گفته‌است: «تنها کار تلویزیونی که کردم در سنین جوانی در لندن در برنامه کودکان بنام «یرلی برث» بود. ولی در اصل عشق و علاقه‌ام به فیلم است.» نازنین در حال گذراندن دوره PhD در دانشگاه تورنتو است.

وی در مصاحبه‌ای با صدای آمریکا گفت که از شرکت در نقش‌هایی که موضوعی مرتبط با خاورمیانه و تروریسم دارد بیزار است.

برچسب ها: بهترین بازیگر زن, بهترین بازیگر زن تلویزیون 2014, تیپ جدید نازنین بنیادی, جدیدترین عکس نازنین بنیادی, جدیدترین عکس های نازنین بنیادی, عکس جدید نازنین بنیادی, عکس نازنین بنیادی, عکس های تیپ جدید نازنین بنیادی, عکس های جدید نازنین بنیادی, عکس های نازنین بنیادی با تیپ جدید مراسم انتخاب بهترین بازیگر زن 2014, نازنین بنیادی, نازنین بنیادی با تیپ متفاوت, نازنین بنیادی در انتخاب بهترین بازیگر زن 2014,

موضوع : جالب و خواندنی ,
تاریخ : 1392/11/06
نظرات
کد امنیتی رفرش