تبلیغات

اس ام اس روز مادر و زن 94

اس ام اس تبریک روز زن,اس ام اس تبریک روز مادر,اس ام اس روز زن 94,اس ام اس روز زن جدید,اس ام اس روز مادر 94,اس ام اس روز مادر جدید 94,اس ام اس روز مادر94,اس ام اس روزمادر94,اس روزمادر94,پیامک تبریک روز زن 1394,پیامک تبریک روز مادر 94

اس ام اس روز مادر

كودك كه بودم وقتي زمين ميخوردم مادرم مرا مي بوسيد!
تمام دردهايم از يادم ميرفت
ديروز زمين خوردم ، دردم نيامد . . .
به جايش تمام بوسه هاي مادرم به يادم آمد!



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar

اون عزيزي ك تو دنيا يار من بود ياورم بود . نازنينم نازنينم اون فرشته مادرم بود. روزت مبارك اي مظهر عشق



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من . . .



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادر نوشته می شود فرشته خوانده میشود……
زندگی من بر سه اصل استوار است:
نگاه مادرم
لبخند مادرم
دعای مادرم….



اس ام اس تبریک روز مادر

Sms Rooze Madar



گفت : با مــادر یه جمله بساز !گفتــم : من با مــادرم جمله نمیسـازم ! دنــیـــامو میسازم .
مادرم روزت مبارک



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم دوستت دارم زيرا تنها كسي هستي كه غم را برايم بي معنا ميكني
روزت مبارك



اس ام اس روز زن

Sms Rooze Zan



به سلامتي مادري كه
رو دست پسرش پر از خطهاي چاقوست ولي موقع باز كردن كنسرو
ميگه:بده من باز كنم يه وقت دستتو نبري



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



بدهکاره مهربونیه قلب ی زنم …
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
.
.
.
.
.
که از بچگی صدام کرد پسرم …



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



به جرم اینکه بهشت زیر پایشان است دنیا را برایشان جهنم کردند…
.
.
.
به سلامتی همه مادرها



اس ام اس تبریک روز زن

Sms Rooze Zan



مادر مانند نخ تسبیح است…
زیر دانه های تسبیح معلوم نمیشود ولی اگر نباشد تمام دانه ها پخش خواهند شد…



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



واحد اندازه گیری دلشوره ی مادرها:
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
آیت الکرسی برثانیه!!



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند… زیرا به پایش… من را بسته بود.. برادرم را … پدرم را… و همه ی زندگیش را… همه راه ها به عشق “مادر” من ختم میشود! مادر من ، عشق من است… میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر …



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم:پاكي قدومش،صفاي وجودش،سنگيني سكوتش،نجابت غرورش،بازمزمه كلامش در جذبه محراب ،گستره وسيع جنت بودو من فقط مادر ميخواندمش.



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می‌رسد، مثل ستاره،
گویا مهتابی…

برچسب ها: اس ام اس تبریک روز زن, اس ام اس تبریک روز مادر, اس ام اس روز زن 94, اس ام اس روز زن جدید, اس ام اس روز مادر 94, اس ام اس روز مادر جدید 94, اس ام اس روز مادر94, اس ام اس روزمادر94, اس روزمادر94, پیامک تبریک روز زن 1394, پیامک تبریک روز مادر 94,

موضوع : اس ام اس مناسبتی ,
تاریخ : 1394/01/18
نظرات
کد امنیتی رفرش